16 Lis 2016

Teksty copywriterskie a wzrost zysków

0 Komentarzy

Są osoby, które stwierdzą, że szkoda pieniędzy aby płacić copywriterowi za napisanie kilku tekstów na stronę. Jednak podejście takie jest błędne. Dlaczego? Postaram się to krótko wyjaśnić.

  1. Unikalność – copywriter przygotuje nam teksty w pełni unikalne, nie będą skopiowane z żadnej innej strony dzięki czemu nasza witryna będzie bardziej wartościowa dla wyszukiwarki i będziemy pojawiać się wyżej w wynikach co może przełożyć się na wzrost zysków.
  2. Jakość – jeśli oferujesz usługi np. budowlane lub zajmujesz się tworzeniem tron to dziedzina twojej pracy jest zupełnie inna. Nie potrzebne ci są do niej umiejętności literackie , gramatyczne czy stylistyczne. Copywriter tworzy tekst zgodny z wszelkimi zasadami języka polskiego, wysokiej jakości, który łatwo się czyta.
  3. Czas – zarabiasz zajmując się dziedziną, na której sie znasz. Stworzenie artykułów to zajęcie, które wyłamuje się z Twoich umiejętności więc zmarnujesz czas, który mógłbyś przeznaczyć na pracę zarobkową.
  4. Pozyskanie klienta – copywriter zna dokładnie zasady pisania tekstów – zarówno takich, które każdy przeczyta jak i o wydźwięku marketingowym, zachęcających do skorzystania z oferty. Odpowiednie teksty na twojej stronie mogą znacząco zwiększyć ilość zapytań i osób chętnych do podjęcia współpracy.
  5. Cena – nie musi wcale być wysoka jeśli decydujesz się na stworzenie jedynie swojej strony firmowej, to będzie to wydatek jednorazowy. Gdy szukasz kogoś do stałej współpracy to koszty możesz rozłożyć w czasie.
[do góry]

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *