Copywiriting czyli skuteczny marketing internetowy
Praca copywritera jest bardzo wszechstronna. Zajmuje się on oczywiście przygotowywaniem różnego rodzaju tekstów na strony internetowe. Mogą być opisowe na witrynę informacyjną czy np. poradnikowe. Jednak niezwykle istotną dziedziną jego działań jest oprawa słowna stron firmowych.
Adres www, który zakładamy w związku z prowadzoną przez siebie działalnością zarobkową ma za zadanie dokładne zaprezentowanie jej doświadczenia, walorów, oferty i wcześniejszych zleceń. Wszystko powinno być łatwe w odbiorze, lekkie w czytaniu, zrozumiałe i jednocześnie zachęcać do wysłania zapytania i skorzystania z usług.
Skuteczny marketing internetowy opiera się oczywiście na reklamie, która powinna zawierać odpowiednie hasła, wysyłaniu mailingu i ofert do klientów ale również na właściwej, merytorycznej i uderzającej klienta zawartości naszej własnej strony.
Znajdujące się na niej artykuły powinny zachęcać w nienachlany sposób do podjęcia współpracy, skorzystania z usług czy zakupu. To właśnie zadanie doświadczonego copywritera. Wprawny pisarz przedstawi wszelkie informacje rzetelnie, ciekawie i na wysokim poziomie. Stosując jednocześnie grę słów, które będą oddziaływać na potencjalnych klientów i nakłaniać ich do kontaktu.