Zasady skutecznego copywritingu

Słowo daje ogromne możliwości. Jeśli jest właściwie używane potrafi zdziałać naprawdę wiele. Najlepsi copywriterzy opanowali sztukę posługiwania się nim w stopniu zaawansowanym. Z jego zastosowaniem potrafią pozyskiwać klientów, przekonywać do zakupu i zarażać pasją nawet do bardzo nudnego tematu. Co takiego mają w sobie słowa, że mogą aż tak wiele zdziałać? Jak się nimi posługiwać.. czytaj dalej →

Znaczenie wysokiej jakości tekstów w pozycjonowaniu stron

Pozycjonowanie strony WWW może znacząco zwiększyć ilość odwiedzin na niej naszych potencjalnych czytelników lub klientów. Najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa Google posiada około 200 czynników wpływających na ranking stron pod wybranymi frazami. Pośród nich znajdziemy również odpowiednie wytyczne dla artykułów, które na niej umieszczamy. Tak więc teksty, które znajdą się na naszej witrynie powinny być unikalne –.. czytaj dalej →

Copywiriting czyli skuteczny marketing internetowy

Praca copywritera jest bardzo wszechstronna. Zajmuje się on oczywiście przygotowywaniem różnego rodzaju tekstów na strony internetowe. Mogą być opisowe na witrynę informacyjną czy np. poradnikowe. Jednak niezwykle istotną dziedziną jego działań jest oprawa słowna stron firmowych. Adres www, który zakładamy w związku z prowadzoną przez siebie działalnością zarobkową ma za zadanie dokładne zaprezentowanie jej doświadczenia,.. czytaj dalej →

12 zasad pisania tekstów, które każdy przeczyta

Z całą pewnością każdy z nas w sieci trafiał na różne strony. Często ich przejrzystość i treść pozostawiają wiele do życzenia. Szczególnie jeśli poszukujemy konkretnej informacji. Jeśli chcemy aby nasza witryna przyciągała czytelników, była ciekawie sformatowana, to warto zainwestować, aby artykuły, które na niej się znajdą stworzył doświadczony copywriter. Osoba taka posiada duże umiejętności w.. czytaj dalej →

Jak wybrać najlepszego copywritera?

Każdy z nas jest inny. Posiadamy indywidualny gust i upodobania, którymi kierujemy się w codziennym życiu prywatnym jak i zawodowym. Prowadząc własną działalność również w dużym stopniu ją personalizujemy. Taka będzie również nasza strona internetowa – dopasowana do tego co nam się podoba. Wychodząc z takiego założenia można stwierdzić, iż odpowiedź na postawione w tytule.. czytaj dalej →

Kim jest copywriter?

Copywriter to słowo zapożyczone z języka angielskiego nie istnieje dokładne jego tłumaczenie, gdyż w języku polskim posługujemy się właśnie nim. Chcąc wyjaśnić kim jest copywriter najłatwiej sięgnąć po różnorodne strony internetowe, których w sieci jest mnóstwo. Jak inaczej nazwać copywritera? Pisarzem, twórcą treści, marketingowcem, ale również np. recenzentem czy dziennikarzem. Osoba pracująca w tym zawodzie.. czytaj dalej →

Teksty copywriterskie a wzrost zysków

Są osoby, które stwierdzą, że szkoda pieniędzy aby płacić copywriterowi za napisanie kilku tekstów na stronę. Jednak podejście takie jest błędne. Dlaczego? Postaram się to krótko wyjaśnić. Unikalność – copywriter przygotuje nam teksty w pełni unikalne, nie będą skopiowane z żadnej innej strony dzięki czemu nasza witryna będzie bardziej wartościowa dla wyszukiwarki i będziemy pojawiać.. czytaj dalej →

Cechy idealnego copywritera

Wydawać by się mogło, iż copywriting to zawód dla każdego. Wszyscy możemy się go podjąć zarówno w formie pracy dodatkowej jak i na pełen etat. Jednak skuteczny i naprawdę dobry copywriter należy do rzadkości i stają się nimi jedynie nieliczne osoby. Kandydat do tej profesji powinien wyróżniać się pewnymi określonymi cechami. Bardzo bogata wyobraźnia i.. czytaj dalej →

Koszty copywritingu

Rynek copywriterski jest obecnie dość urozmaicony cenowo. Na poziom kosztów wpływa wiele czynników, o których warto tutaj wspomnieć. Rodzaj tekstów – inną cenę zapłacimy za teksty tzw. preclowe pisane „z rękawa”, inną za jakościowe teksty na strony internetowe, inną za testy SEO, a zdecydowanie najwyższą za teksty eksperckie. Staż copywritera – pisarz, który działa w.. czytaj dalej →